Daar staat 1 zak…

.

Daar staat 1 zak, zoals ’n zak steeds doet,

je kunt ‘m meppen, of er tegen trappen

maar zakken zijn niet voorbestemd geweld te snappen

dat zit  bij zakken domweg niet in ’t bloed !

.

daar staat 1 Volk, bij voorbaat uitgeteld

dat zich toch ooit met leeuwen durfde vergelijken

terwijl ’t nauwelijks méér dan lafheid steeds liet blijken

want dit zielig Volk, is doodsbang voor geweld !

.

daar staat de zak….dizzy- en uitgeluld,

want alle dromen bleken domweg niet te kloppen

fanaatgeweld bleek tóch met woorden niet te stoppen…

de Nederlandse leeuw is jankend uitgebruld !

.

 

Jasterke

.

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Daar staat 1 zak…

  1. dutchess43

    Inderdaad, de nederlandse leeuw is jankend uitgebruld….
    Een vreedzame demonstratie kan niet doorgaan vanwege ernstige bedreigingen van de moslim-, maar ook door de linkse horden !!!!
    Degenen met de grootste smoel trekken hier dus weer aan het langste eind.

    Was ik toch maar 30 jaar jonger en had ik nog maar de fysieke conditie van toen, dan zou ik desnoods in mijn eentje met een bord op het Binnenhof gaan staan. Waar is de durf en de moed gebleven van jonge krachtige studenten, die wèl gebouwen durven te confisqueren voor wat meer inspraak, maar die er niet aan denken dat studeren er voor niemand meer bij is als we ons hier laten regeren door een stelletje moslim fanaten, van wie het grootste deel nauwelijks hun eigen naam kan schrijven.

    Ik ben méér dan zwaar teleurgesteld door de lafheid van mijn eigen volk, en een volk dat zelfs niet wenst te strijden voor hun eigen vrijheid, verdient die vrijheid ook niet.
     photo vrijheid_zpsqu95j5zz.jpg

  2. Doornroosje

    Ik had het niet beter kunnen zeggen Dutch.

  3. dutchess43

    Een basis uitzet van € 2800,- ?????
    Het is toch geen wonder dat de zieligerds die in hun eigen land nog geen broek aan hun kont hebben, maar blijven komen?
    Nu nog een vaste uitkering, een huisje en wat meubeltjes, dan kunnen ze hun jihad-strijd beginnen!